Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

MIND CONTROL:ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΥΧΑΙΑ...

Διαβάζοντας αυτό το κείμενο αντιλαμβάνεται εύκολα ο καθένας ότι τίποτα από όσα συμβαίνουν σήμερα δεν έγινε τυχαία. Και στις δέκα τεχνικές θα αναγνωρίσει κανείς τη δική του καθημερινότητα, τη δική του....πραγματικότητα τα τελευταία χρόνια της ευημερίας μας
Δικαίως συμπεραίνει κανείς ότι όλα εξελίχθηκαν όπως ακριβώς τα είχαν σχεδιάσει. Όλες οι τεχνικές εφαρμόστηκαν πάνω μας και σήμερα πια μπορούμε να πούμε ότι αποδειχθήκαμε τα ιδανικά πειραματόζωα!...

1. Η τεχνική της διασκέδασης Πρωταρχικό στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου, η τεχνική της διασκέδασης συνίσταται στη στροφή της προσοχής του κοινού από τα σημαντικά προβλήματα και από τις μεταλλαγές που αποφασίστηκαν από τις πολιτικές και οικονομικές ελίτ, διʼ ενός αδιάκοπου καταιγισμού διασκεδαστικών και ασήμαντων λεπτομερειών. Η τεχνική της διασκέδασης είναι επίσης απαραίτητη για να αποτραπεί το κοινό από το να ενδιαφερθεί για ουσιαστικές πληροφορίες στους τομείς της επιστήμης, της οικονομίας, της ψυχολογίας, της νευροβιολογίας και της κυβερνητικής.
«Κρατήστε αποπροσανατολισμένη την προσοχή του κοινού, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμαλωτισμένη σε θέματα χωρίς καμιά πραγματική σημασία. Κρατήστε το κοινό απασχολημένο, απασχολημένο, απασχολημένο, χωρίς χρόνο για να σκέφτεται, να επιστρέφει κανονικά στη φάρμα με τα άλλα ζώα». Απόσπασμα από το Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους.
2. Η τεχνική της δημιουργίας προβλημάτων, και στη συνέχεια παροχής των λύσεων Αυτή η τεχνική ονομάζεται επίσης «πρόβλημα-αντίδραση-λύση». Πρώτα δημιουργείτε ένα πρόβλημα, μια «έκτακτη κατάσταση» για την οποία μπορείτε να προβλέψετε ότι θα προκαλέσει μια συγκεκριμένη αντίδραση του κοινού, ώστε το ίδιο να ζητήσει εκείνα τα μέτρα που εύχεστε να το κάνετε να αποδεχτεί.
Για παράδειγμα: αφήστε να κλιμακωθεί η αστική βία, ή οργανώστε αιματηρές συμπλοκές, ώστε το κοινό να ζητήσει τη λήψη μέτρων ασφαλείας που θα περιορίζουν τις ελευθερίες του. Ή, ακόμη: δημιουργήστε μια οικονομική κρίση για να κάνετε το κοινό να δεχτεί ως αναγκαίο κακό τον περιορισμό των κοινωνικών δικαιωμάτων και την αποδόμηση των δημοσίων υπηρεσιών.
3. Η τεχνική της υποβάθμισης Για να κάνει κάποιος αποδεκτό ένα απαράδεκτο μέτρο, αρκεί να το εφαρμόσει σταδιακά κατά «φθίνουσα κλίμακα» για μια διάρκεια 10 ετών. Μʼ αυτόν τον τρόπο επιβλήθηκαν ριζικά νέες κοινωνικό-οικονομικές συνθήκες (νεοφιλελευθερισμός) στις δεκαετίες του 1980 και 1990. Μαζική ανεργία, αβεβαιότητα, «ευελιξία», μετακινήσεις, μισθοί που δεν διασφαλίζουν πια ένα αξιοπρεπές εισόδημα· τόσες αλλαγές, που θα είχαν προκαλέσει επανάσταση, αν είχαν εφαρμοστεί αιφνιδίως και βίαια.
4. Η στρατηγική της αναβολής Ένας άλλος τρόπος για να γίνει αποδεκτή μια αντιλαϊκή απόφαση είναι να την παρουσιάσετε ως «οδυνηρή αλλά αναγκαία», αποσπώντας την συναίνεση του κοινού στο παρόν, για την εφαρμογή της στο μέλλον. Είναι πάντοτε πιο εύκολο να αποδεχτεί κάποιος αντί μιας άμεσης θυσίας μια μελλοντική. Πρώτʼ απʼόλα, επειδή η προσπάθεια δεν πρέπει να καταβληθεί άμεσα.
Στη συνέχεια, επειδή το κοινό έχει πάντα την τάση να ελπίζει αφελώς ότι «όλα θα πάνε καλύτερα αύριο» και ότι μπορεί, εντέλει, να αποφύγει τη θυσία που του ζήτησαν. Τέλος, μια τέτοια τεχνική αφήνει στο κοινό ένα κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να συνηθίσει στην ιδέα της αλλαγής, και να την αποδεχτεί μοιρολατρικά, όταν κριθεί ότι έφθασε το πλήρωμα του χρόνου για την τέλεσή της.
5. Η στρατηγική του να απευθύνεσαι στο κοινό σαν να είναι μωρά παιδιά Η πλειονότητα των διαφημίσεων που απευθύνονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν έναν αφηγηματικό λόγο, επιχειρήματα, πρόσωπα και έναν τόνο ιδιαιτέρως παιδικό, εξουθενωτικά παιδιάστικο, σαν να ήταν ο θεατής ένα πολύ μικρό παιδί ή σαν να ήταν διανοητικώς ανάπηρος.
Όσο μεγαλύτερη προσπάθεια καταβάλλεται να εξαπατηθεί ο θεατής, τόσο πιο παιδιάστικος τόνος υιοθετείται από τον διαφημιστή. Γιατί; «Αν [ο διαφημιστής] απευθυνθεί σε κάποιον σαν να ήταν παιδί δώδεκα ετών, τότε είναι πολύ πιθανόν να εισπράξει, εξαιτίας του έμμεσου και υπαινικτικού τόνου, μιαν απάντηση ή μιαν αντίδραση τόσο απογυμνωμένη από κριτική σκέψη, όσο η απάντηση ενός δωδεκάχρονου παιδιού». Απόσπασμα από το «Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους»
6. Η τεχνική του να απευθύνεστε στο συναίσθημα μάλλον παρά στη λογική Η επίκληση στο συναίσθημα είναι μια κλασική τεχνική για να βραχυκυκλωθεί η ορθολογιστική ανάλυση, επομένως η κριτική αντίληψη των ατόμων. Επιπλέον, η χρησιμοποίηση του φάσματος των αισθημάτων επιτρέπει να ανοίξετε τη θύρα του ασυνείδητου για να εμφυτεύσετε ιδέες, επιθυμίες, φόβους, παρορμήσεις ή συμπεριφορές...
7. Η τεχνική του να κρατάτε το κοινό σε άγνοια και ανοησία Συνίσταται στο να κάνετε το κοινό να είναι ανίκανο να αντιληφθεί τις τεχνολογίες και τις μεθοδολογίες που χρησιμοποιείτε για την υποδούλωσή του. «Η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στις κατώτερες κοινωνικές τάξεις πρέπει να είναι πιο φτωχή, ώστε η τάφρος της άγνοιας που χωρίζει τις κατώτερες τάξεις από τις ανώτερες τάξεις να μη γίνεται αντιληπτή από τις κατώτερες». Απόσπασμα από το «όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους».
8. Η τεχνική του να ενθαρρύνεις το κοινό να αρέσκεται στη μετριότητα Συνίσταται στο να παρακινείς το κοινό να βρίσκει «cool» ό,τι είναι ανόητο, φτηνιάρικο και ακαλλιέργητο.
9. Η τεχνική του να αντικαθιστάς την εξέγερση με την ενοχή Συνίσταται στο να κάνεις ένα άτομο να πιστεύει ότι είναι το μόνο υπεύθυνο για την συμφορά του, εξαιτίας της διανοητικής ανεπάρκειάς του, της ανεπάρκειας των ικανοτήτων του ή των προσπαθειών του. Έτσι, αντί να εξεγείρεται εναντίον του οικονομικού συστήματος, απαξιώνει τον ίδιο τον εαυτό του και αυτο-ενοχοποιείται, κατάσταση που περιέχει τα σπέρματα της νευρικής κατάπτωσης, η οποία έχει μεταξύ άλλων και το αποτέλεσμα της αποχής από οποιασδήποτε δράση. Και χωρίς τη δράση, γλιτώνετε την επανάσταση!..
10. Η τεχνική του να γνωρίζεις τα άτομα καλύτερα από όσο γνωρίζουν τα ίδια τον εαυτό τους Στη διάρκεια των τελευταίων πενήντα ετών, η κατακλυσμιαία πρόοδος της επιστήμης άνοιξε μια ολοένα και πιο βαθειά τάφρο ανάμεσα στις γνώσεις του ευρέως κοινού και στις γνώσεις που κατέχουν και χρησιμοποιούν οι ιθύνουσες ελίτ. Χάρη στη βιολογία, τη νευροβιολογία και την εφαρμοσμένη ψυχολογία, το «σύστημα» έφτασε σε μια εξελιγμένη γνώση του ανθρώπινου όντος, και από την άποψη της φυσιολογίας και από την άποψη της ψυχολογίας. Το σύστημα έφτασε να γνωρίζει τον μέσο άνθρωπο καλύτερα απʼ όσο γνωρίζει ο ίδιος τον εαυτό του. Αυτό σημαίνει ότι στην πλειονότητα των περιπτώσεων, το σύστημα ασκεί έναν πολύ πιο αυξημένο έλεγχο και επιβάλλεται με μια μεγαλύτερη ισχύ επάνω στα άτομα απʼόσο τα άτομα στον ίδιο τον εαυτό τους..
Νόαμ Τσόμσκι

ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΩΣ ΜΑΣ ΥΠΝΩΤΙΖΟΥΝ ...



http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2015/08/mind-control.html#ixzz3k9dllUMI.
Δείτε το υπόλοιπο αυτής της ανάρτησης

"Απίθανος Βούλγαρος καθηγητής ξετινάζει τους Σκοπιανούς - Ακούσατε ποτέ "Ελληνες" καθηγητές...;"

 Σε συνέντευξή του στο κανάλι των Σκοπίων ο Βούλγαρος καθηγητής ιστορίας, Μπότζινταρ Ντιμίτροφ- Божидар Димитров, απάντησε σε ορισμένες ενδιαφέρουσες ερωτήσεις του
νοτιοσλάβου -των Σκοπίων- δημοσιογράφου Μάριαν Νικολόφσκι.

Διανθίζουμε μερικές από αυτές, όπως τις παρουσιάζει το βουλγαρικό πρακτορείο Φόκους:
Ερώτηση: Κάθε δημόσια εμφάνισή σας σχετικά με τα Σκόπια προκαλεί σάλο. Γιατί προκαλείτε το ‘μακεδονικό έθνος’;

Димитров: Ποτέ δεν αποκάλεσα ‘μακεδονικό έθνος’, ούτε σε πολιτικούς, ούτε σε «ιστορικούς» και σε δημοσιογράφους. Είναι διασκεδαστικό να αντικρούω αυτές της ανοησίες.

Ερώτηση: Πως μπορείτε να καθορίσετε το «μακεδονικό έθνος» και τον «μακεδονικό λαό»;
Димитров: Η απόφαση της Κομιντέρν το 1934 αναφέρει ότι βουλγαρικός λαός ζούσε στο βασίλειο της Γιουγκοσλαβίας και συνέχιζε να ζει στην κομμουνιστική Γιουγκοσλαβία μετά το 1944. Η ιδέα του ‘Μακεδονισμού’ ήταν του Σέρβου πολιτικού Στ. Νοβάκοβιτς από το 1889 που κυνικά έγραψε: «Κάθε προσπάθεια των Βουλγάρων της Μακεδονίας να ενωθούν με τη Βουλγαρία έχει αποτύχει. Έτσι, αφήστε τους να δημιουργήσουν την αίσθηση ότι ανήκουν σε ένα άλλο έθνος εκτός της Βουλγαρίας και της Σερβίας. Έτσι θα αποκοπούν από το βουλγαρικό έθνος και θα δημιουργήσουν ένα άλλο, μικρότερο και αδύναμο, εύκολο στην υποδούλωση».
Ερώτηση: Υπάρχουν Σκοπιανοί στη Βουλγαρία;
Димитров: Σύμφωνα με την τελευταία απογραφή περίπου 5.000 άτομα.
Ερώτηση: Τι φοβάται η Βουλγαρία για να την αναγνωρίσει ως μειονότητα;
Димитров: Ποιος ηλίθιος σας είπε ότι η Βουλγαρία δεν την αναγνωρίζει ως μειονότητα;
Ερώτηση: Ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν Βούλγαρος, Έλληνας ή Σλάβος-‘Μακεδόνας’;
Димитров: Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης είναι ένα θεμελιώδες δικαίωμα σε μια δημοκρατία. Ο Μέγας Αλέξανδρος και ο πατέρας του, ο Φίλιππος της Μακεδονίας, παρουσιάζονται στις δημόσιες εμφανίσεις τους ως Έλληνες. Η πολιτική τους φιλοδοξία ήταν να δημιουργήσουν ένα τεράστιο ελληνικό κράτος. Κανείς Κόπανος* δεν μπορεί μετά από 2.400 χρόνια να τους δώσει άλλη ταυτότητα. Η αλλαγή της εθνικής ταυτότητας των νεκρών, όπως του βασιλιά Σαμουήλ ή του Γκότσε Ντέλτσεφ είναι ένα από τα πιο ειδεχθή εγκλήματα του μακεδονισμού, αφού οι άνθρωποι είναι νεκροί και δεν μπορούν να υπερασπιστούν τον εαυτό τους. Στον πολιτισμένο κόσμο αυτή η πρακτική ονομάζεται Λεηλασία. Στους στρατούς όλου του κόσμου η Λεηλασία τιμωρείται με θάνατο.
Ερώτηση: Ο τσάρος Σαμουήλ ήταν Βούλγαρος;
Димитров: Εκείνη την εποχή οι Βούλγαροι είχαν έναν ισχυρό άνδρα που ονομάζονταν «Σαμουήλ», έτσι γράφει σερβικό χειρόγραφο του 12ου αιώνα. Σε βυζαντινά, αραβικά, αρμενικά και λατινικά χειρόγραφα για την εποχή του Σαμούλ αναγράφεται ως Σαμουήλ τσάρος-βασιλιάς της Βουλγαρίας που διαχειρίζεται το βασίλειο της Βουλγαρίας. Στην μακεδονική πόλη Μοναστήρι, σε αρχαιολογικές ανασκαφές βρέθηκε μια επιγραφή που γράφει «στον τσάρο Ιβάν Βλαντισλάβ αυτοκράτορα των Βουλγάρων που έκτισε το φρούριο στη Μπίτολα για να σώσει τις ζωές των Βουλγάρων» [ η επιγραφή:„Аз цар Иван Владислав самодържец (цар) Български, българин родом … построих крепостта Битоля за спасение на живота на българите”].
Ο Ιβάν Βλαντισλάβ ήταν ανεψιός του Σαμουήλ. Εγώ προσφέρω ένα εκατομμύριο σε όποιον βρει αρχαίο κείμενο που να γράφει ο Σαμουήλ ήταν Σλάβος-«Μακεδόνας».
* τη λέξη тъпанар εκτός από κόπανος οι Βούλγαροι τη χρησιμοποιούν και ως βλάκας ή μαλάκας

ΣΧΟΛΙΟ: Που είναι οι Έλληνες ακαδημαϊκοί;



Πηγή:
echedoros-a.gr.
Δείτε το υπόλοιπο αυτής της ανάρτησης

Παρασκευή, 21 Αυγούστου 2015

Μα τα χίλια Αλεφ! Οι Αρχαίοι Μακεδόνες στέλνουν αδιάβαστους τους γλωσσολόγους...


«Τα ''Γράμματα από το Υπόγειο'' της Μεθώνης, μας έστειλαν αδιάβαστους.

Τα νέα ευρήματα αλλάζουν την Ιστορία, τη φιλολογία, τη γλωσσολογία. Η ελληνική γλώσσα, όπως φαίνεται στα ενεπίγραφα αγγεία του ύστερου 8ου και του πρώιμου 7ου αιώνα π.Χ., όχι μόνον υπάρχει, αλλά εμφανίζεται με παγιωμένη γραμματική και συντακτική δομή».
Αυτά λέει στη Γιώτα Μυρτσιώτη της «Καθημερινής» ο καθηγητής ΑΠΘ Γιάννης Τζιφόπουλος, αναφερόμενος στις αρχαιολογικές ανασκαφές στη Μεθώνη της Πιερίας, με την ευκαιρία έκθεσης σχετικών ευρημάτων στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης -από 12 Σεπτεμβρίου 2013 μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2014. Ο τίτλος της Εκθεσης «Γράμματα από το Υπόγειο. Γραφή στη Μεθώνη της Πιερίας»)...

Το ότι η έκθεση άνοιξε ενώ διεξάγεται η ηρωική εκστρατεία της κυρίας Ρεπούση εναντίον των Αρχαίων Ελληνικών ας μη θεωρηθεί ως υπονόμευση του έργου της. Πρόκειται απλώς για μια σύμπτωση οφειλόμενη στις συμβατικές/τυπικές διαδικασίες των αρχαιολογικών ερευνών και της λειτουργίας των αρχαιολογικών μουσείων στην Ελλάδα: τα νέα ευρήματα πρέπει να εκτίθενται με κάποιον τρόπο ειδικότερης προβολής, για να πληροφορείται περί αυτών και το ευρύτερο κοινό, πέραν της αντίστοιχης επιστημονικής κοινότητας. Στο κοινό αυτό μπορεί να περιλαμβάνονται ακόμη και πρωθυπουργοί κατεχόμενοι από τη φαραωνική μεγαλομανία της ανέγερσης γιγαντιαίων μνημείων ιστορούντων ότι ο Μέγας Αλέξανδρος είναι πρόγονος του κ. Γκρούεφσκι -όπως πιστοποιεί αυτό τούτο το όνομά του. Και το δικό του και του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Διότι, όπως εξηγεί η, κατά την κ. Ρεπούση, «νεκρή γλώσσα», δηλαδή η αρχαία ελληνική, το «Αλέξανδρος» είναι σύνθετο από το ουσιαστικό «ανήρ» (ανδρός, ανδρί, άνδρα, οπόθεν και το «θνησιγενές», δηλαδή -με αυθαίρετη αντιμετάθεση του νοήματος- το γεννημένο από τη… νεκρή γλώσσα νεοελληνικό άνδρας) και το ρήμα «αλέξω» (αποκρούω, αμύνομαι, νικώ), που σημαίνει αυτός που (στο κοινωνικό και αξιολογικό πλαίσιο μιας «ηρωικής εποχής», όπου όντως ο πόλεμος είναι «πάντων πατήρ») αντιμετωπίζει και νικάει τους άνδρες.

Όμως για να καταλάβουμε καλύτερα τη σχέση του κ. Γκρούεφσκι με τα αρχαία και τόσο περίπλοκα ελληνικά, πρέπει να αντλήσουμε περισσότερες πληροφορίες από το ρεπορτάζ της κ. Μυρτσιώτη. Το θέμα τίθεται ως εξής: Στις ανασκαφές της Μεθώνης ήρθε στο φως «μια υπόσκαφη κατασκευή, λάκκος βάθους 11 περίπου μέτρων, πιθανότατα αποθηκευτικού χαρακτήρα. Κατασκευάστηκε για τις ανάγκες της (αρχαίας) αγοράς, αλλά λόγω στατικών προβλημάτων δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Επιχώθηκε βιαστικά λίγο μετά το 700 π.Χ. […] αφήνοντας ανέπαφα επί 28 αιώνες στη Μεθώνη Πιερίας…[…]»… πλείστα αρχαιολογικά αντικείμενα από μια περίοδο κατά την οποία άρχισε να χρησιμοποιείται η αλφαβητική γραφή στον ελλαδικό χώρο. «Από τα χιλιάδες θραύσματα ξεχωρίζουν 191 ενεπίγραφα αγγεία, τα περισσότερα από τα οποία χρονολογούνται στον ύστερο 8ο και τον πρώιμο 7ο αιώνα π.Χ.».
Ευβοϊκός σκύφος με εγχάρακτη επιγραφή: Είμαι (το ποτήρι/αγγείο;) του Ακεσάνδρου. (… όποιος μου το στερήσει … τα μά)τια του (ή τα χρήματά του) θα στερηθεί. Ευβοϊκό αλφάβητο και ιωνική διάλεκτος περίπου 720 π.Χ.

Τι είναι γραμμένο σ' αυτές τις επιγραφές με τα αρχαιότατα δείγματα της ελληνικής αλφαβήτου, η οποία 1.500 χρόνια αργότερα χρησίμευσε ως βάση για τη γραφή της σλαβικής γλώσσας, την οποία ομιλεί ο κ. Γκρούεφσκι; Πολλά και διάφορα, αλλά κυρίως υπογραφές… ιδιοκτησίας! Σε αντίθεση με πολλούς σύγχρονους Ελληνες, που αδιαφορούν αν διαπράττεται, υπό την προστασία ενός διεθνούς πνεύματος κλεπταποδοχής, ξεδιάντροπη κλοπή του ιστορικού και πολιτισμικού αποθέματος της Μακεδονίας, οι αρχαίοι πρόγονοί τους φαίνεται ότι δεν σήκωναν τέτοια αστεία. Και έτσι, σ' ένα αγγείο της Μεθώνης διαβάζουν οι επιγραφολόγοι στην παγιωμένη πλέον ελληνική γραφή: «Είμαι του Ακεσάνδρου. Οποιος μου το στερήσει, τα μάτια του ή τα χρήματά του θα στερηθεί». (Τέτοιου είδους «αποφθέγματα»/ δείγματα μιας μακραίωνης επιβίωσης και μιας πολιτισμικής συνέχειας απαντούν ακόμη στον λαϊκό βίο. Π.χ., στη Θάσο απαγγέλλεται το τετράστιχο: «Οποιος λυγαριά δεν πιάσει/ την αγάπη του θα χάσει,/ Κι όποιος δεν τη μυριστεί/ θα την αποχωριστεί»). Σε άλλο αγγείο γράφει επίσης: «Είμαι του Φιλίωνα».

Ο Ακέσανδρος, παρατηρεί η κ. Μυρτσιώτη, «φαίνεται πως μόνο τα χείλη του ήθελε να αγγίζουν (το αγγείο) στα συμπόσια της αρχαίας Μεθώνης. Μεγάλη η κοινωνιολογική, η ανθρωπολογική και η ιστορική διάσταση της περιπαικτικής εντολής του Ακέσανδρου για τα συμποσιακά γλέντια. Πιο πολύτιμο, ωστόσο, αναδεικνύεται το αρχαιότερο συμποτικό επίγραμμα σε ιαμβικό τρίμετρο που φέρει εγχάρακτα το αγγείο του, αποκαλύπτοντας μια από τις πρωιμότερες επιγραφές του ελλαδικού χώρου και τη μοναδική στον βορειοελλαδικό και τη Μακεδονία».

Ο γράφων, πάντως, θα προσθέσει και μια άλλη διάσταση της εντολής του Ακέσανδρου: την ετυμολογική! Όπως το Αλέξανδρος βγαίνει από το αλέξω και το άνδρας, έτσι και το όνομα Ακέσανδρος βγαίνει από το άκεσις*, ακέσιος (θεραπεία, θεραπευτικός -λόγου χάριν ο θεός Απόλλων προσονομαζόταν και Ακέσιος, γιατί θεράπευε τις ασθένειες) και το άνδρας. Το δε Φιλίων της άλλης επιγραφής προδήλως προέρχεται από τη λέξη φίλος, φιλία. Τι προκύπτει από αυτά; Απλούστατα, ότι ο σφετερισμός του Μεγαλέξανδρου και του Φιλίππου και του ονόματος της Μακεδονίας από τους συμπαθείς μας γείτονες οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η παράνοια του «Μακεδονισμού» και των εθνικιστικών του ληρημάτων δεν έχει τόσο ανάγκη ενός Αλεξάνδρου, αλλά ενός Ακεσάνδρου, που να την υποβάλει στη θεραπευτική αγωγή εκμάθησης της Ιστορίας. Αυτά δε, από ελληνικής πλευράς, με όλη τη φιλική διάθεση που εκπηγάζει από την ετυμολογική καταγωγή ενός αρχαίου Φιλίωνα…

* Από το ρήμα ακέομαι=θεραπεύω βγαίνει ο γνωστός και στη γλώσσα των νομικών ιατρικός όρος «ανήκεστος» (βλάβη), ήτοι αθεράπευτη, πιθανώς δε, κατά Μπαμπινιώτη, και η πανάκεια, η οποία, ατυχώς, δεν έχει ακόμη εφευρεθεί για να θεραπεύσει τον ασυγκράτητο φιλελληνισμό του Μαρκ Μαζάουερ, που τόσο θαύμασε και θαυμάζει ο εγχώριος προοδευτισμός. Νέο σύμπτωμα αυτού του φιλελληνισμού στον πρόλογο και στην πρώτη πρώτη παράγραφο του διαφημισμένου από μεγάλη αθηναϊκή εφημερίδα συγγράμματός του «ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΗΠΕΙΡΟΣ - Ο Ευρωπαϊκός Εικοστός Αιώνας», όπου διαβάζει κανείς: «Ορισμένα έθνη -όπως η Πρωσία-εξαλείφθηκαν από το χάρτη και τη μνήμη των ζωντανών ανθρώπων. Αλλα -όπως η Αυστρία και η Μακεδονία- έχουν ηλικία μικρότερη από τρεις γενιές».

Έθνος, λοιπόν, η Μακεδονία. Και μάλιστα με την έννοια του κράτους - έθνους, όπως προκύπτει από τα συμφραζόμενα. Περιττεύουν τα σχόλια. Είναι προφανές ότι, εν προκειμένω, περισσεύει η αίσθηση και η αυτάρκεια του «Αυτός Εφα».

ΤΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΜΙΧ. ΔΩΣΣΑ / Αγγελιοφόρος της Κυριακής

Στην ενότητα μας "Αρχαίοι Έλληνες " μπορείτε να διαβάζετε και να μάθετε για τους λαμπρούς προγόνους μας!!!

http://master-lista.blogspot.gr/2015/02/blog-post_80.html.

Δείτε το υπόλοιπο αυτής της ανάρτησης

Τετάρτη, 19 Αυγούστου 2015

ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ!!!ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ!!!ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ''ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ''!!!!ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!

Δρ. Ησαΐας Κωνσταντινίδης
Ο ελληνικός λαός εξακολουθεί να περιμένει με αγωνία τις δραματικές εξελίξεις και Εκείνον που Πρέπει… Άπαντες μας ερωτούν, με φοβερή ανησυχία και ανυπομονησία, «επιτέλους, πότε θα γίνουν τα μεγάλα γεγονότα;», όπως και «μα πότε έρχεται Εκείνος που Πρέπει, δεν αντέχουμε άλλο!», και άλλα παρόμοια. Εμείς βέβαια το έχουμε ξαναγράψει και άλλοτε, ότι μόνον Εκείνος που Πρέπει θα κρίνει τη στιγμή της φανερώσεώς του! Όπως και έχουμε τονίσει ότι, σύμφωνα και με την ιερή μας παράδοση, είναι αναπόφευκτα να συμβούν όσα είναι γραμμένα να συμβούν…

Υπό αυτές τις συνθήκες, στο πλαίσιο του παραπάνω προβληματισμού, και θέλοντας να προετοιμάσουμε ψυχολογικά το ελληνικό αναγνωστικό κοινό, ήδη από το 2011 βγάλαμε στη δημοσιότητα, μέσα από την «Ε.Ω.», το όλο θέμα. Με το «θρυλικό» πια δημοσίευμά μας της 6ης Μαΐου του 2011 κάναμε ευθέως λόγο για Εκείνον που Πρέπει! Ασφαλώς, γνωρίζαμε ότι ελάχιστοι τότε θα πείθονταν για την αληθινότητα των γραφομένων μας. Αντιθέτως, η συντριπτική πλειοψηφία θα μας θεωρούσε «γραφικούς» ή «προβοκάτορες». Παρ’ όλα αυτά, θεωρήσαμε χρέος μας να δημοσιεύσουμε τότε αυτά τα στοιχεία. Φυσικά σήμερα, πάνω από 3,5 χρόνια μετά, οι εξελίξεις είναι τέτοιες, ώστε κανείς πια δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν ξέραμε τι γράφαμε τότε…
Υπάρχει λοιπόν, από την τόσο πλούσια εθνοθρησκευτική μας παράδοση (αυτή της Ελληνορθοδοξίας), ένα κείμενο το οποίο τιτλοφορείται ως εξής: «Μία προφητεία μόνον δια την Ελλάδα (Ευρεθείσα εις Άγιον Όρος φέρουσα χρονολογία 1866)». Το χριστιανικό ορθόδοξο αυτό κείμενο εξεδόθη τη σύγχρονη περίοδο, εν έτει 1975, από τον Επίσκοπο Μεσσηνίας Γρηγόριο στην Καλαμάτα (Σκήτη Παναγουλάκη). Πρόκειται για ένα ακόμη συγκλονιστικό κείμενο της πίστης μας, το οποίο προκαλεί ρίγος συγκίνησης σε κάθε αληθινό Χριστιανό! Δείγμα κι αυτό του θεόπνευστου Λόγου, ο οποίος προλάλησε για την εποχή μας…
Σήμερα παραθέτουμε εδώ ένα πολύ ενδεικτικό κομμάτι του ιερού αυτού κειμένου της πίστης μας, που είναι η Οπτασία Β΄ (εννοείται: αυτού που είδε το θείο και προφητικό όραμα στο Άγιο Όρος εν έτει 1866). Αμέσως μετά την ακριβή και ολοκληρωμένη παράθεση της δεύτερης οπτασίας, ακολουθεί μία δική μας προσωπική εμπειρία, η οποία συνδέεται άμεσα με τα όσα αναγράφονται στο προ 148 ετών αυτό ιερό κείμενο. Ιδού τι αναφέρεται λοιπόν στην Οπτασία Β΄:
«Κατά καιρούς εις τον ύπνον, όταν είμαι ολίγον σκοτισμένος και δεν ημπορώ να ιδώ καλά, έρχεται άνθρωπος εις σχήμα στρατιώτου, και μου λέγη να «ηξεύρης τούτο πολλοί πιστοί, εις τα χαρτιά σου θα απιστήσουν!!! και πολλοί άπιστοι θα πιστεύσουν +.+.+.», ο δε στρατ. εκείνος είναι νέος έως 18 ή 20 ετών, πολύ εκλεκτός και ωραίος, τα φορέματά του είναι ωσάν τον καθαρόν ουρανόν, το αχνάρι του δεν πιάνεται πως πατάει, το όνομά του ούτε λέγει˙ άρματα δεν έχει, μόνον σταυρόν˙ κρατεί εις την δεξιάν, χάμω δεν ακουμβάει, ο σταυρός είναι υψηλότερος της κεφαλής του δύο ρούπια, δεν είναι ούτε από σίδηρον, ούτε από ξύλον, αλλά διαφέρει το είδος του.
Αυτός κατά καιρούς μού φαίνεται ως να έρχεται από το μέρος του βορέως και μού κάμνει λόγον, αλλά δεν δύναμαι να του αποκριθώ˙ και μού λέγει με αυτό το φόρεμα να είσαι (λαϊκός χωρικός), να τρέχης όλο πρώτον εις τους αρχιερείς και εκκλησιαστικούς, εξουσιαστάς, διδασκάλους και νομικούς, μού φαίνεται, ποτέ στρατιωτικός, ποτέ ως στρατοκόπος με ραβδί εις το χέρι, ο οποίος προ της φυγής του Όθωνος με ήγγιξε με το ραβδί του ελαφρά, με εξύπνησε και μού λέγει:
Τρέξε να τοιχοκολλήσωμεν γρήγορα το βασιλικόν διάταγμα τούτο εις τας πλατείας, να προφθάσωμεν τον λαόν, οπού είναι υπογεγραμμένοι 150 αρχηγοί και δεσποτάδες, ήρχετο σαν από την Ρούμελην και μού λέγει, να, ξυπόλητος είμαι και εγώ, και με το εγγίξιμον εκείνο μού εφάνη ότι επήγαμεν έως σαράντα βήματα, και ετοιχοκολλήσαμεν το διάταγμα.
Και εις άλλην φοράν τελευταίον μού εφάνη και μού είπε, να ηξεύρεις και τούτο, ότι το κλίμα της Σπάρτης: είναι σκληρόν, και τοιούτους ανθρώπους δεν εβγάζει, αλλά να διαμαρτυρηθής και τετάρτην φοράν εις τον Αρχιερέα, και να αναζωρήσης από εδώ να υπάγης κατά το μέρος του βορέως, και εκεί θα εύρης άνθρωπον να σε συμβουλεύση και να σε συνδράμη εις όσα είναι ανάγκη, διότι τα κλειδιά της Ελλάδος κρέμανται εις τας χείρας ενός ανθρώπου, Κ.Τ.Σ., εάν ο άνθρωπος εκείνος ακόμη κάμη τίποτε είναι καλά το έθνος ειδέ χάνεται».
Αυτά αναγράφονται στην Οπτασία Β΄ της αγιορείτικης προφητείας του έτους 1866… Εμείς κατανοήσαμε πολλά από τα ως άνω, που σχετίζονται με τους δραματικούς καιρούς μας. Πιθανώς οι περισσότεροι αναγνώστες να μην κατάλαβαν τι θέλει να πει η εν λόγω οπτασία. Είναι νωρίς ακόμη να μαθευτούν ορισμένα κρίσιμα πράγματα, άλλωστε και εμείς δεν θα προχωρήσουμε σήμερα πολύ για λόγους ανωτέρου εθνικού συμφέροντος (εθνικών μυστικών). Ας μην ανυπομονεί όμως κανείς, αφού σύντομα θα υπάρξουν (και από εμάς) σαφέστατες απαντήσεις.
Και μια προσωπική μαρτυρία [του Ησαΐα Κωνσταντινίδη]… Όταν τον Μάιο του 2011 συνέγραψα και δημοσίευσα στην «Ε.Ω.» το πρωτοσέλιδο-σοκ (τότε) περί Εκείνου που Πρέπει και επερχομένης αλλαγής καθεστώτος στην Ελλάδα, Εκείνος που Πρέπει με κάλεσε να τον δω στο γραφείο του!!! Έσπευσα. Εκεί με ρώτησε για αρκετά πράγματα, περιστρεφόμενος γύρω από το μείζον θέμα του δημοσιεύματος, χωρίς όμως να αναφέρεται σε αυτό. Ξαφνικά βγάζει έναν χοντρό φάκελο, όπου μέσα υπήρχαν ΟΛΕΣ οι δημοσιεύσεις μου! Τότε με ρώτησε εάν ως «Εκείνον που Πρέπει» εννοώ τον ίδιο. Του απάντησα καταφατικά, ότι, ναι, εννοώ τον άνθρωπο που είχα μπροστά μου! Αυτός ο άνθρωπος είναι ο μυστηριώδης σωτήρας του ελληνισμού με τα αρχικά γράμματα «Κ.Τ.Σ.» της προφητείας του Αγίου Όρους από το έτος 1866…
http://jimmysgimmaras.blogspot.gr/2015/08/blog-post_24.html#more.
Δείτε το υπόλοιπο αυτής της ανάρτησης

Πέμπτη, 6 Αυγούστου 2015

ΣΟΚ! ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΜΕ ΘΡΑΣΟΣ ΟΤΙ ΤΑ 3/4 ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΟΥΣ!

ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ – Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΗΤΑΝ ΒΛΑΜΗΣ, ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΛΑΙΟΥΣ!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΝΑ ΦΡΙΞΕΤΕ!!!

Μόλις είδαμε αυτό το βίντεο μείναμε με το στόμα ανοιχτό.
Η καθηγήτρια ναι μεν λέει κάποια πράγματα που τα στοιχειοθετεί με κάποιο τρόπο, αλλά εν γένει η θεωρία της είναι επικίνδυνη και τα περισσότερα είναι εξωφρενικά.
Είναι τυχαίο ότι το βίντεο ανέβηκε στο YouTube μόλις δύο μήνες πριν;


Δείτε με προσοχή όλο το βίντεο και θα καταλάβετε.
Υποστηρίζει ότι σχεδόν όλη η Ελλάδα κατοικείται από Αλβανούς!!! Τι λες κυρά μου; Πας καλά; Μέχρι και την ιστορική Πλάκα της Αθήνας Αλβανική μας την έβγαλε…



http://www.hellas-now.com/2015/08/34.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook.
Δείτε το υπόλοιπο αυτής της ανάρτησης