Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

Συμμετοχή της Philip Morris στη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας. Τι σας θυμίζει αλήθεια?

Πάντα και εγώ και όλος ο κόσμος και μιλάω από Ελλάδα ,ρωτάμε τον άντρα μου να μάθουμε περισσότερα για τον πόλεμο,για την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας,μια χώρα που πραγματικά ήταν η πιο ανεπτυγμένη χώρα και....
πολλές ζήλευαν το σύστημά της!
Όσο βέβαια και να σου εξηγέι ο άλλος δύσκολα να μπορέσεις να έχεις μια εικόνα ώστε να καταλάβεις καθαρά τι ακριβώς έγινε!Βρίκε όμως ένα ντοκυμαντέρ από έναν Γιουγκοσλάβο που μένει στον Καναδά,νομίζω γεννήθικε στον Καναδά αλλά τις διακοπές του τις πέρναγε στην Γιογκοσλαβία,ο οποίος έφτιαξε ένα υπέροχο ντοκυμαντέρ και εξηγεί ακριβώς τι έγινε πολύ απλά ,κατανοητά και με εικόνες!...


Όταν ο άντρα μου το ανέβασε το facebook έγραψε και δυο λόγια και θα ήθελα ακριβώς να βάλω όσα είπε για να περιγράψει αυτό που περιέχει το βίντεο: Πολλές φορές μου έχουν ζητήσει να εξηγήσω τι έγινε στην χώρα μου και διαλύθηκε.Πως καταντήσαμε να αλληλοσκοτωνόμαστε ,πως σε λίγα χρόνια η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη χώρα στον κόσμο ,κατάντησε τριτοκοσμική.Μου ήταν δύσκολο να το περιγράψω.

Πως να το καταλάβει ο άλλος όταν εγώ ο ίδιος δυσκολεύομαι !Αυτο το ντοκιμαντέρ θα σας δώσει όλες τις απαντήσεις,όχι μόνο στο θέμα της Γιουγκοσλαβίας αλλά και της Ελλάδας του σήμερα και του μέλλοντος.Κάποιοι από εσάς θα γελάσουν τώρα και εύχομαι να έχουν δίκιο…και εμείς γελάγαμε όμως!!!

Και πριν να δείτε το βίντεο να πω και εγώ τα δικά μου…πριν μερικά χρόνια περίπου 5 θα έλεγα ίσως λίγο περισσότερο,μόλις είχε ξεκινήσει η κρίση αλλά δεν είχαμε και τρομερά προβλήματα(μιλάω για την Ελλάδα).Τον άντρα μου τον έπιασε πανικός μου έλεγε διάφορα γέλαγα μου έλεγε θα πουλάμε το αμάξι μας για ένα κουτί γάλα..γέλαγα…έλεγα..Εμείς είμαστε ευρωπαική ένωση δεν μας αγγίζει τίποτα..μου έλεγε εγώ έχω ζήσει πόλεμο και κρίση και τα πάντα,όλα γίνονται..δεν έδινα σημασία..μου έλεγε διάφορα όμως που με το πέρασμα του καιρού έβλεπα να γίνονται πραγματικότητα και τότε άρχισα να τον ακούω και να μην γελάω πιά.

Όχι δεν είναι κανένας προφήτης,άπλα όπως πολύ καλά ξέρουμε δεν έχει σημασία που μένεις η ίστορία επαναλαμβάνεται…και φτάνουμε στο σημείο λίγο πριν αποφασίσουμε να φύγουμε για το εξωτερικό και να έρθουμε εδώ Σερβία.Βλέπουμε ειδήσεις είμαστε κάθε λεπτό μέσα στο άγχος..μια αβαιβεότητα τι θα γίνει αύριο,πότε θα τελείωσει όλο αυτό?Τι να πιστέψεις από όσα ακούς?Αφού όλο λένε λένε και τελικά τον άλλο μήνα και άλλα δάνεια η χώρα και άλλες μειώσεις μισθών συντάξεων ,τώρα έμαθα ότι θα πληρώνουμε την κατά άλλα δωρέαν υγεία μας 25 ευρώ λέει στο νοσοκομείο…και να πάλι που όσα μου έλεγε ο άντρα μου ότι θα γίνουν,γίνονται.

Αποφασίσαμε να φύγουμε εκείνο μπορεί να μην ξέρει ακριβώς ποια θα είναι η κατάληξη ,αν και μέσα του ξέρει αλλά δεν θέλει να το πεί..εγώ πλέον εμπιστεύομαι την κρίση του,αρκετά γέλασα τον πρώτο καιρό..

Και έρχομαι στο σήμερα και στο ντοκυμαντέρ που είναι 2 ώρες αλλά πραγματικά αξίζει να το παρακολουθήσετε!Ένας χρήστης έγραψε…Είδα σήμερα το ντοκιμαντέρ καναδικής παραγωγής 2010 “The Weight of Chains” του Boris Malagurski. Είναι ένα ντοκιμαντέρ το οποίο…
αναφέρεται στην Γιουγκοσλαβία μια πλούσια και ειρηνική χώρα και το πως έφτασε εδώ που είναι σήμερα με την “βοήθεια” των Η.Π.Α. του Ν.Α.Τ.Ο. του Δ.Ν.Τ. και της Ε.Ε.

Οι ομοιότητες με την χώρα μας είναι τεράστιες και ας μην έχει γίνει κανένας πόλεμος ( ακόμα τουλάχιστον )
Γελάτε?Σας φαίνεται τραβηγμένο το σχόλιο του χρήστη για τον πόλεμο?Δεν θέλω να φανώ υπερβολική αλλά έτσι όπως η δημοσιογραφία κατασκευάζει ειδήσεις,τα ίδια έκανε και στην Γιογκοσλαβία,ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ , έτσι ξεσήκωσαν τον κόσμο και κάνανε ότι αυτοί είχαν σχεδιάσει.Όλα ένα σχέδιο όλα για το συμφέρον κάποιων…Γιατί η Αμερική βομβάρδισε το Βελιγράδι,σταθμούς τηλεπικοινωνίας,νοσοκομεία κλπ?Γιατί κατέστρεψαν το εργοστάσιο της JUGO?Γιατί κατέστρεψαν τα ορυχία ,το εργοστάσιο παρασκευής τσιγάρων?Ποιός ο ρόλος των δημοσιογράφων?

Γιατί ,γιατί γιατί….

Πολλές οι ομοιότητες με την κατάσταση της Ελλάδας όπου θα τις δείτε και μόνοι σας από τα πρώτα κίολας λεπτα του ντοκυμαντέρ!Ένα ντοκυμαντέρ που σε κρατάει να το δείς όλο,δεν θές να τελειώσει και ενώ το βλέπεις σκέφτεσαι πράγματα ταυτόχρονα.Σκηνές που ποτέ δεν θέλησαν να μας δείξουν γιατί όπως είπαμε όλα είναι σχεδιασμένα.Κρίση ,δάνεια ΔΝΤ κόσμος χωρίς χρήματα,χωρίς φαγητό περιμένει στην ουρά να πάρει κάτι να φάει,μαγαζιά κλείνουν και όσα μένουν ανοιχτά δεν έχουν προιόντα γιατί δεν έχουν χρήματα να αγοράσουν….πουλήσανε σχεδόν τα πάντα ,οι τράπεζες έγιναν Γερμανικές,οι τηλεπικοινωνίες το ίδιο,όλα σχεδόν ιδιωτικοποιήθηκαν..στην Κροατία που το καλοκαίρι ζεί από τον τουρισμό,τα λεφτά πάνε σε Γερμανία και Αυστρία καθώς όλα τα ξενοδοχεία τους πλέον ανοίκουν σε Γερμανούς και Αυστριακούς…και πολλά άλλα που υπάρχουν μέσα στο βίντεο!!

 Δεν θέλω να πώ περισσότερα θέλω πραγματικά να αφιερώσετε δύο ώρες και να δείτε την ταινία και αν θέλετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο!!Εγώ ήδη την είδα μια φορά,αλλά θα την ξαναδώ!!



πηγη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το MAKEDONIA IS GREECE δημιουργήθηκε για τους εξής λόγους:
1)Επειδή το όνομα μας πρέπει να το βλέπει ολόκληρος ο κόσμος!
Κάντε το ίδιο και εσείς!!!
Κανένας Σκοπιανός και κανένας άλλος βάρβαρος δεν μπορεί να παίζει με την ιστορία μας!
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!

2)Επειδή όλα τα Μ.Μ.Ε. μας έχουν καταφλομώσει με τα ψέμματα και με τις προπαγάνδες τους αλλά και με τον ανθελληνισμό τους.
Οτι θα διαβάζετε εδώ,θα είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ!

3)Το ΜΠΛΟΓΚ αυτό δεν έχει κανένα κερδοσκοπικό συμφέρον και έχει δημιουργηθεί με το μόνο όφελος για την αγάπη της πατρίδας μας!
Επίσης είναι ακομμάτιστο μπλογκ και τα αίσχη όλων εδώ μέσα θα τα διαβάζετε...

4)Για να θυμίζει πάντα,αλλά και να αφυπνίζει τους Έλληνες για την ιστορία μας,την καταγωγή μας αλλά και τα βρώμικα παιχνίδια όλων των ΛΑΜΟΓΙΩΝ!!!

5) Το όνομά μας είναι η ψυχή μας!

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΟΡΑΜΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΔΕΝ Θ ΑΡΓΗΣΕΙ
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ Η ΕΝΟΧΗ.
ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ
ΠΑΡΩΝ, ΘΑ ΠΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Μην γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλια θα σβήνονται άμεσα.

http://www.greeklish-to-greek.gr/ Για όσους δεν ξέρουν να γράφουν!
Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση!!!