Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2013

ΚΛΩΝΟΙ ΤΩΝ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΟΙ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΑ ΤA ΒΙΝΤΕΟ!! ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ!

Οι Ιλλουμινάτοι μέσω της εξελικτικής φάσης του DNA των < Δρακόσαυρων, Δρακονιανών, Ερπετομορφικών Υβριδίων, Σαυροειδών, Φολιδωτών, μη Ανθρωπόμορφων Οφιονητών οντοτήτων...( Έτσι τους πρώτο άκουσα από τον SAMAN LYCAN για πρώτη φορά στην ζωή μου ). > έχουν καταφέρει κάτι το απίστευτο το οποίο είναι μοναδικό.

Οι Δρακονιανοί έχουν καταφέρει να μπορούν να ζουν πάρα πολλά χρόνια από 200 έως και 700 χρόνια!! Έτσι υπάρχουν εικόνες τους από προηγούμενες ζωές τους όπως θα λέγαμε σήμερα. Πολλοί βέβαια ερευνητές πιστεύουν ότι πρόκειται για κλώνους των Δρακονιανών, μπορεί βέβαια να είναι και έτσι αλλά έχω βρει αποδείξεις που δεν είναι έτσι τα πράγματα αλλά όπως τα λέω εγώ. Αυτό είναι μια άλλη ιστορία την οποία ακόμη την ερευνώ και όταν είμαι έτοιμος θα σας την παρουσιάσω!!...


Οι ίδιοι οι Δρακονιανοί ή όπως πιστεύουν κάποιοι ερευνητές οι κλώνοι τους υπάρχουν μέχρι και σήμερα!! Θα μου πείτε και τι με αυτό; Το θέμα είναι όπως θα δείτε στα βίντεο που σας έχουμε ετοιμάσει και θα μείνετε άναυδοι ότι οι σημερινοί Δρακονιανοί έχουν αφήσει την ταυτότητα τους στο παρελθόν σε πινάκες ζωγραφικής, γκραβούρες, ακόμα και σε φωτογραφίες!!

Θα ήταν σύμπτωση αν ήταν ένα δυο πρόσωπα, εδώ όπως θα δείτε στα βίντεο είναι πάρα πολλά και με μεγάλη επιρροή στο κοινωνικό σύνολο των ανθρώπων!! Είναι από πολιτικούς, στρατιωτικούς, έως και καλλιτέχνες και αν κάποιος ψάξει θα δει ότι ήταν τότε σαν μια ιδιότητα και σχεδόν όλοι έχουν την ιδία ιδιότητα ή και παρεμφερή και σήμερα!!

Οι αποδείξεις για τους Ιλλουμινάτοι και τα τσιράκια τους είναι πλέον πολλές στο να μην το πιστεύετε και να λέτε ότι όλοι εμείς οι ερευνητές του παράξενου είμαστε συνομοσιολόγοι για δικό μας συμφέρον!! Θα φέρουμε και άλλες πολλές αποδείξεις για να πειστείτε ότι υπάρχουν!! Μέχρι τότε δείτε τα βίντεο αυτά και να είστε όλοι καλά.









Πηγή

 Πόσο μακριά είναι το Χόλιγουντ από την δημιουργία ΚΛΩΝΩΝ!!ΑΨΥΧΩΝ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ,ΣΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΥΛΩΝ!!

Εντάξει είμαι συνομοσιωλογος του κερατά το δέχομαι,είμαι άρρωστος και τα βλέπω όλα στημένα, ψάχνω παντού σημάδια της φυλακής των ονείρων μου ..αποδέχομαι την αρρώστια μου! Άλλα σε παρακαλώ αναγνώστη  μου δες αυτές τις φωτο και πες μου εγώ φταίω και η αρρώστια μου η με βοηθάνε και αυτοί που μας έχουν ξεσκίσει !! Χολυγουντ η μεκα της ύπνωσης μας ,γιατί τόσο όμοια τα καλούπια? Φταίω να αρχίσω να σκέφτομαι για κλώνους!!! Εγώ φταίω να μιλήσω για άψυχους ?,για σωματικές πύλες? Γιατί το καλούπι πρέπει να μοιάζει τόσο πολύ?...λένε ότι το κανουν για να καλύπτουν τα κενά ...δηλαδή φεύγει ο ένας αστέρας έρχεται ο άλλος και το πρόβατο δεν αντιδρά πολύ!! Ο πελάτης δεν αντιδρά πολύ!! ο αποδοχεας ,εσύ το άμυαλο σου...η σούπα του μυαλού σου!! Γιατί ακόμα και στην εικόνα στάνταρ  πρότυπο?...Εγώ θα φταίω δηλαδή αν αναλύσω τις φάτσες με γωνίες ,τριγωνομετρία ,χρώματα?...Θα είμαι άρρωστος να ψάξω
να βρω γιατί τόσο επίμονη στο ίδιο μοτίβο παράγωγης ....ανακύκλωσης από μούτρα??Που μας χτυπάνε ..αυτές οι φάτσες? ...Αν είναι δυνατόν!!!!!!!!!!!!!!Μια μόνιμη μουσική εικόνας ...ένα πρελούδιο από μόνιμες εικονοφατσες που διοικούν τα καταγώγια ...τα κρυφά περάσματα του μυαλού μας ..σαν όμορφοι μπαμπουλες!! Μα μόνο εγώ βλέπω δίδυμους παντού??????




http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/04/blog-post_312.html#ixzz2cMQVy8fb

ΝΑ ΜΗΝ ΔΩ ΤΩΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΙΛΟΥΜΙΝΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΟΣΤΡΑ ΑΥΤΑ ?






 Ο άρρωστος
STRANGER
H φώτο είναι απο εδώ 
shockingpages.com/i-see-twins-8669.html/
katohika

Το διαβάσαμε από το: Πόσο μακριά είναι το Χόλιγουντ από την δημιουργία ΚΛΩΝΩΝ!!ΑΨΥΧΩΝ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ,ΣΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΥΛΩΝ!! http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/04/blog-post_312.html#ixzz2cMQjLfZ3.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το MAKEDONIA IS GREECE δημιουργήθηκε για τους εξής λόγους:
1)Επειδή το όνομα μας πρέπει να το βλέπει ολόκληρος ο κόσμος!
Κάντε το ίδιο και εσείς!!!
Κανένας Σκοπιανός και κανένας άλλος βάρβαρος δεν μπορεί να παίζει με την ιστορία μας!
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!

2)Επειδή όλα τα Μ.Μ.Ε. μας έχουν καταφλομώσει με τα ψέμματα και με τις προπαγάνδες τους αλλά και με τον ανθελληνισμό τους.
Οτι θα διαβάζετε εδώ,θα είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ!

3)Το ΜΠΛΟΓΚ αυτό δεν έχει κανένα κερδοσκοπικό συμφέρον και έχει δημιουργηθεί με το μόνο όφελος για την αγάπη της πατρίδας μας!
Επίσης είναι ακομμάτιστο μπλογκ και τα αίσχη όλων εδώ μέσα θα τα διαβάζετε...

4)Για να θυμίζει πάντα,αλλά και να αφυπνίζει τους Έλληνες για την ιστορία μας,την καταγωγή μας αλλά και τα βρώμικα παιχνίδια όλων των ΛΑΜΟΓΙΩΝ!!!

5) Το όνομά μας είναι η ψυχή μας!

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΟΡΑΜΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΔΕΝ Θ ΑΡΓΗΣΕΙ
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ Η ΕΝΟΧΗ.
ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ
ΠΑΡΩΝ, ΘΑ ΠΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Μην γράφετε με greekglish γιατί τα σχόλια θα σβήνονται άμεσα.

http://www.greeklish-to-greek.gr/ Για όσους δεν ξέρουν να γράφουν!
Σας Ευχαριστούμε για την κατανόηση!!!